Samtalsstatistik

Condere Samtalsstatistik

Vad kostar ett missat samtal? Analysera era samtal.

Vill ni veta hur många samtal som ni inte svarar på? Vad kostar det att inte svara? Har supporten tagit de flesta samtal idag? Behöver vi sätta in mer personal runt kl. 11.00? Dessa frågor får du svar på med Condere Samtalsstatistik.

Följande rapporter är integrerade i Condere Samtalsstatistik:

  • Distribution: vid kö, per månad, per vecka, efter dag, veckodag, efter timme via webbadress samt detaljerad rapport.
  • Besvarade samtal: genom kö, efter väntetid, genom ombud, genom frånkopplingsorsak, efter längd, överförda samtal samt detaljerad rapport.
  • Besvarade och missade samtal: servicenivårapport.
  • Obesvarade samtal: i kö, efter frånkoppling, efter webbadress samt detaljerad rapport.
  • Agentstatistik: agenttillgänglighet, session, löptider, paus, dispositionerade samtal och detaljerad pausad- och sessions-rapport.

Unknown